Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Biorę kredyt
11 août 2013

Najlepsza pozyczka dla każdego

 

Parabanki w Polsce według mnie radzą sobie z roku na rok coraz lepiej. Jeszcze kilka lat temu w telewizji można było pooglądać reklamę co najwyżej jednego takiego przedsiębiorstwa, tymczasem dziś bez przeszkód promują się też kolejne firmy, na dodatek nie tylko w telewizji.

 

Wczoraj, jak surfowałem po najczęściej odwiedzanych witrynach internetowych, aż roiło się od bannerów najnowszych parabanków, niektóre też zobaczyłem po raz pierwszy. Jest to na pewno atrakcyjna alternatywa dla znanej nam bankowości, z której jak widać korzysta dziś coraz więcej osób. Gdyby nie było takiego zainteresowania chwilówkami, wydaje mi się, że zasadniczo nie powstałoby aż tyle kolejnych oddziałów parabankowych sprzedających mini pożyczki.
Niesamowicie podoba mi się też pomysł na to, żeby pierwsza pożyczka dla nowych kredytobiorców była na zero %. W taki sposób mnóstwo osób może sobie poradzić z zachwianym domowym budżetem i jakoś spróbować stanąć na nogi. Niestety nadal koszta chwilówek w parabankach są ogromne. Osobiście preferowałbym to 600 zł pożyczyć od bliskiego przyjaciela, niż udawać się do parabanku i po dwóch tygodniach oddać im sumę, do jakiej należy dołożyć później zazwyczaj niemałą kwotę dodatkową.

Najlepszym źródłem wiadomości o chwilówkach pozabankowych jest: http://swiatkonsumenta.pl/

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Biorę kredyt
Publicité
Archives
Publicité